Instagram resim ağını Facebook'un satın almasıyla beraber hizmetlerini daha da genişleten Instagram, içerisinde Türkiye'nin de bulunduğu 30 yeni ülkeye reklam hizmetlerini açtığını duyurdu.
Artık Instagram reklamları Türkiye'de de kullanılabilecek. 30 Ekim 2015’de itibaren dünyanın dört bir yanındaki her ölçekten reklam veren, platformun reklam servisinden yararlanarak kampanyalar düzenleyebilecek.
Instagram reklamlarının tüm dünyadaki her ölçekten işletmenin kullanımına açılmasına ek olarak platformun reklam formatlarına yeni özellikler de eklendi.
- Yaratıcılığı tetikleyecek ve reklamlara daha sinematik bir his verecek Landscape fotoğraf ve videolar
Markaların daha zengin hikâye anlatımı yapabilmeleri için 30 saniyeye kadar uzayan video süresi
Kısa zamanda geniş kitlelere ulaşılmasını sağlayan Marquee.
- Facebook ve Instagram’da yapılan çapraz kampanyaların yönetimi ve etkin performansı için servis ve optimizasyon araçları
- Instagram reklam hizmetlerine dünyada en yoğun talep e-ticaret, seyahat, eğlence ve perakende sektörlerinden geliyor. Platformun Türkiye’de işbirliği yaptığı ilk iş ortakları arasında ise Boyner (Boyner Online), P&G (Pantene), Trendyol&Modagram, Turkcell (bip), Türk Hava Yolları ve Vodafone bulunuyor.