Şirketinize ait bir web sitenizin ürününü yada hizmetleriniz adına yapılan, arama motorlarına anahtar kelime çalışmasına kurumsal SEO diyoruz.
Google Adwords ile belirlemiş olduğunuz anahtar kelime veya kelimeler çok maliyetli olabilir ve birden çok ürününüze Adwords kullanmak biraz mantıksız olabilir.
Kurumsal SEO çalışmasının aslında size sunduğu en büyük avantaj sadece verdiğiniz kelimelerle sınırlı kalmayıp farklı farklı bir çok kelimede Google sıralamasına girmenizdir.
Google Adwords kullanmak sürekli para ödemeniz gerektiren bir reklam çalışmasıdır.
Fakat Kurumsal Seo çalışmasıyla hedefinize ulaşana kadar para ödersiniz ve dediğimiz gibi sadece belirlemiş olduğunuz anahtar kelime yada kelimeler sınırlı kalmayıp işiniz adına bir çok farklı kelimede de Google‘da sıralamalara girip, rakiplerinizden bir adım daha önde olma şansını yakalamış olursunuz.
Şunu da dile getirelim Google Adwords’e verdiğiniz reklam hemen yayına alınabilir fakat Kurumsal SEO çalışması ile anında sonuç beklemeyesiniz. Seo çalışmaları verdiğiniz anahtar kelimenin analizi yapılarak seo uzmanının size vereceği zaman doğrultusunda olabilecek bir iştir. Hiçbir seo uzmanı sizi bir günde zirveye taşıyamaz.
Bunu hiçbir white hat seoculardan duymazsınız. Eğer duyduğunuz kişi veya kurum var ise bunlar Seo optimizasyon’dan anlamayan kişiler yada dolandırma amaçlı size vaad edilen bir takım sözlerdir. Kesinlikle bu kişi ve kurumlara itibar göstermeyiniz.
Kurumsal SEO danışmanınızı seçerken dikkat ediniz.