Online Destek Nedir?
Canlı destek, diğer bir söylemle online destek sitenize giren ziyaretçilere online olarak erişebilmenizi, iletişim kurmanızı sağlayan bir sistemdir.
Bu sistem, öncelikle anasayfanızın bir köşesinde ufak bir pencere veya link ile çalışır. Bu pencere resim ile desteklenebilir. Müşteriniz buraya tıklayıp ihtiyaç duyulan bilgileri doldurduğunda, sizin sitenizin yöneticisi olarak ilgilenen bir kişiye başka bir deyişle müşteri temsilcinize verilen bir ekrana erişir. Müşteri temsilcinize vereceğiniz idare oturumuyla, siteye giren müşteri arasında anlık bir iletişim sağlanır.
İkna yeteneğinize göre, şayet bir eticaret sitesiyle uğraşıyorsanız, ürünlerinizi satmakta kuvvetli bir sistemdir. Gelen kullanıcınızın kaçmasını engeller, sitenize bağlar, güven verir. Müşteri memnuniyeti sağlar.
Gerçek zamanlı destek ve daha kuvvetli müşteri ilişkileri sağlamak için canlı destek;
Canlı Destek, sitenizi ziyaret eden müşterilerinize güven verir. Müşteriniz, satın alacağı bir ürün yada hizmet karşısında iletişim kurabileceği bir muhattap bulur. Bu sayede sitenizden satın alma oranı artacağı gibi, rastgele bir meselede ürün ve hizmet iadesi, para iadesi, ürün değişimi gibi işlemlerde bir mesele çekmeyeceğini düşünür güven sağlanır. Müşterilerinizi ikna faktörün çok ehemmiyetli bir unsurudur.
E-ticaret ve Hizmet Şirketlerinin Yaptığı Büyük Hata
Canlı Destek ve destek sayfaları eksikliği, sitede bilgi ve iletişim bilgilerinin eksikliği, çoğu e-ticaret sayfalarında yapılan büyük hata ve eksikliklerdendir. Satışları negatif yönde etkiler.